سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام ....

کتاب گزارش لحظه به لحظه از ولادت پیامبر ( ص) را در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به صورت رایگان همراه با نقشه نمایشگاه توزیع می کردند که توفیق حاصل شد و یک نسخه از آن هم به بنده رسید . منم بد ندیدم تو این ایام ماه رمضانی یک کتاب اینجوری هم معرفی کنم .


کتاب جالبیست این کتاب چرا که نویسنده وقایع نگاری نسبتاً کاملی را از مراحل قبل ، هنگام و بعد تولد پیامبر اکرم (ص) را به ظرافت خاصی به رشته تحریر در آورده است. 


گزارش لحظه به لحظه از ولادت پیامبر ( ص ) مشتمل بر هفت بخش تحت عناوین زیر می باشد :


1-     وقایع نزدیک ولادت


2-     پیشگویی از ولادت


3-     توطئه قبل از ولادت


4-     جهان در شب ولادت


5-     ادیان در شب ولادت


6-     لحظات ولادت


7-     هفته اول ولادت


که هر کدام از این بخش ها خود مشتمل بر زیر بخش های دیگری نیز می باشند که از آنجمله می توان به ازدواج عبدالله با آمنه – نسب پیامبر – بشارت های ایام بارداری – پیشگویی سطیح کاهن در یمامه – پیشگویی زرقاء کاهنه در یمن – توطئه ابوجهل – خبر اجانین از ولادت پیامبر – ملائکه در شب میلاد – کعبه در شب میلاد – بت ها در شب میلاد – پرستاران ولادت – حضور پدر و مادر آمنه – ابر بالای کعبه و .... به عنوان نمونه اشاره نمود .


محمد رضا انصاری در پاورقی صفحات این کتاب در تایید نوشته های خود به کتب بحارالانوار – البدایه و النهایه – الفضائل – الاحتجاج -  روضه الواعظین – امالی الصدوق – حلیه الابرار – الانوار البهیه – سیره حلبیه – الغدیر – ناسخ التواریخ – تاریخ طبری و کتب متعدده دیگری استناد نموده است .


کتاب لحظه به لحظه از ولادت پیامبر (ص) در چاپ چهارم بهار 1385 با تیراژ 100000 نسخه توسط اتحادیه شرکت های تعاونی ناشران ایران به صورت رایگان در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توزیع گردید .


برای دریافت کتاب فوق از طریق لینک زیر اقدام نمایید :


در فرمت PDF و با حجم 3.6 مگابایت


نوشته شده توسط : جشن کتاب تهران

نظرات دیگران [ نظر]