سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یازده دقیقه

شنبه 85 آذر 18 ساعت 5:13 عصر

سلام ....

در مورد نویسنده : پائلو کوئیلو در سال ۱۹۴۷ در کشور برزیل به دنیا آمد. کتاب هاى پائلو تا کنون به ۵۶ زبان زنده جهان ترجمه شده اند و فروش قابل توجهى در کشورهاى جهان داشته اند. در سال ۱۹۸۷، کوئیلو اولین اثر خود «زائر کوم پوستل» را خلق کرد. در سال ۱۹۸۸ کوئیلو رمان « کیمیاگر » را خلق کرد. پائلو کوئیلو پس از فروش بالاى کتاب کیمیاگر هیچ گاه حاضر نشد اعلام دارد که این داستان را از مثنوى مولوى دفتر ششم گرته بردارى کرده است. در سال ۲۰۰۰ کوئیلو از ایران دیدار مى کند. او پس از انقلاب اسلامى خود را اولین نویسنده غیرمسلمانى مى نامد که به طور رسمى از ایران دیدار کرده است. به رغم این که در ایران قانون کپى رایت وجود ندارد کوئیلو موفق مى شود حق التألیف آثار چاپ شده خود را در ایران دریافت کند و پس از آن به عنوان اولین نویسنده غیرمسلمان حق التألیف آثار چاپ شده اش را به طور مستمر دریافت کند.
او مدعى است : ایرانیان بهتر از مردم سایر کشورها توانسته اند با
آثار من ارتباط برقرار کنند. او مدعى شد که در ایران احساس غربت نمى کرده و با مردمى آشنا شده که سالیان طولانى آن ها را مى شناخته است.
آثاری از پائلو که در ایران ترجمه و چاپ شده اند : خاطرات یک مغ – بریدا – کیمیاگر - نامه های عاشقانه ی یک پیامبر – مکتوب - دومین مکتوب - کنار رود پیدرا نشستم و گریستم - ورونیکا تصمیم می گیرد بمیرد -شیطان و دوشیزه پریم- عطیه برتر - کوه پنجم - قصه هایی برای پدران، فرزندان و نوه ها  - قاموس فرزانگی – زهیر - مبارزان راه روشنایی – یازده دقیقه ( لازم به ذکر است که آرش حجازی مترجم انحصاری و انتشارات کاروان انتشاراتی انحصاری آثار کوئلو در ایران می باشند . )

 کتاب یازده دقیقه اثر پائلو کوئلو
در مورد کتاب : این کتاب که به تازگی اجازه نشر گرفته و توسط یک انتشارات ( که اسمش رو نمی دونم ) به چاپ رسیده است و اینطور که می گن از تیغ سانسور به دور مانده و به صورت کامل چاپ شده است . کتاب یازده دقیقه داستان زندگی یک فاحشه است ، فاحشه ای که مثل همه ی فاحشه های دیگر بی گناه به دنیا آمد ، و مثل صدها فاحشه ی دیگر بی گناه به این راه کشیده شده است ، داستان بسیار زیبا و جذابی است ، مطمئن هستم اگر یه مقدار حس کنجکاوی داشته باشید اگر فصل اولش را بخوانید تا کتاب را به پایان نرسونید دست از خوندن نمی کشید .
برای خواندن این کتا ب به صورت HTML
به  اینجا  مراجعه نمایید .


و برای دانلود کتاب می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید :


در فرمت PDF و با حجم 336 کیلو بایت


نوشته شده توسط : جشن کتاب تهران

نظرات دیگران [ نظر]